parentesi

dimecres, de juny 11, 2008

Portada del periòdic Parèntesi 24


En aquest número dediquem la portada a la celebració de la Festa de les cultures amb què es va tancar el 2n trimestre del curs. Recordem l'escriptor Blasco Ibáñez en el 80 aniversari de la seua mort i el 800 aniversari del naixement de Jaume I. Aquests dos personatges tenen una rellevància singular entre nosaltres. El primer per donar-li nom al nostre centre i el segon per donar-nos la llengua i la cultura que ens identifica com a poble.
A més, transcrivim el col·loqui dels estudiants de batxillerat amb el poeta Francisco Brines, que es va celebrar darrerament a la Biblioteca Valenciana. La participació d'alumnes de l'ESO del nostre Institut a la trobada de Carcaixent "Com sona l'ESO amb les cultures" té també protagonisme en el periòdic, entre d'altres activitats que realitzat en aquest 3r trimestre alumnes, professors, mares i pares del centre.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Quiero transmitiros mi enhorabuena. Me parece un número espléndido y creo que no debería ser el último. Es una excelente muestra de la cultura de los jóvenes y de su contacto con la realidad (¿dónde nos vamos a enterar los mayores de realidades como el "tektonik", por ejemplo?).
En mi opinión de lectora y antigua miembro del Parèntesi, cabría la posibilidad de la edición digital, como un proyecto que se realizara desde diversos grupos de lengua(castellano y valenciano) y que se coordinara cada vez desde uno, como se hace en las revistas cuando se prepara un monográfico. Yo abogaría de todas formas por mantener la edición en papel, también.
Repito mi enhorabuena a todos los que habéis hecho esta edición, y a Pilar por su impagable trabajo.

11:13 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home